Interaktivní kontaktní formulář


Použijte náš interaktivní kontaktní formulář. Pokud nenajdete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás!

 

Provedl jsem vrácení doručeného zboží, ale zapomněl jsem vytisknout štítek. Co mám udělat?

Vraťte se na odkaz https://www.motleydenim.cz/return/, kde jste vrácení zboží provedl. Zadejte číslo své objednávky, e-mailovou adresu a klikněte na tlačítko "Další krok". Poté se na obrazovce zobrazí zpráva, že pro tuto objednávku již bylo zaregistrováno vrácení zboží. V této zprávě je také odkaz, přes který si můžete vytisknout štítek pro vrácení zásilky.

Obdrželi jste mé vrácené zboží? / Kde se nachází mé vrácené zboží?

Objednávky zasíláme po celé Evropě z centrálního skladu v Estonsku a veškeré vrácené zboží je před zpracováním zasíláno zpět do stejného centrálního skladu. Přeprava vratek je pomalejší než doručování objednávek, protože se ve většině zemí vratky shromažďují na místě a odesílají se zpět do našeho centrálního skladu jednou týdně. V podmínkách pro vrácení zboží https://www.motleydenim.cz/podminky-vraceni-zbozi/ se můžete podívat na předpokládanou dobu přepravy vrácených zboží pro vaši konkrétní zemi. Vrácené zboží můžete sami sledovat pomocí sledovacího kódu, který jste obdrželi od dopravce použitého pro přepravu vráceného zboží. Pokud sledovací kód ukazuje, že nám vaše vrácení nebylo doručeno, znamená to, že je stále v procesu přepravy zpět k nám. Pokud sledovací kód ukazuje, že nám vrácená zásilka byla doručena, prosíme vás, abyste nám dali několik dní na její zpracování, než nás budete kontaktovat. V některých případech sledovací kód ukazuje, že vaše vrácená zásilka byla doručena, když dorazila na místní sběrný terminál, ale ve skutečnosti je vaše vrácená zásilka stále přepravována zpět do našeho centrálního skladu.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Jak mohu provést vrácení zboží? / Na jakou adresu mám zaslat vrácené zboží?

Veškeré informace týkající se vrácení zboží naleznete v našich podmínkách vrácení zboží https://www.motleydenim.cz/podminky-vraceni-zbozi/, a to včetně registrace vaší vratky https://www.motleydenim.cz/return/, zde si také budete moci vytisknout štítek pro vrácení zboží. UPOZORNĚNÍ! Vrácení zboží neposílejte na žádnou adresu, kterou najdete na našich webových stránkách nebo na internetu. Vrácené zboží zaslané jiným způsobem než se štítky pro vrácení zboží vytištěnými přes naše webové stránky podle pokynů k nám nedorazí a my vám nebudeme moci s vrácením zboží pomoci ani vám vrátit peníze.

Jak mohu provést výměnu za menší/větší velikost nebo jiný oděv?

Podívejte se prosím na naše podmínky pro vrácení zboží https://www.motleydenim.cz/podminky-vraceni-zbozi/ a formulář pro vrácení zboží přiložený k zásilce, kde jsou uvedeny všechny potřebné informace pro vrácení a výměnu zboží.

Proč nemohu zaevidovat vrácení zboží?

Abyste mohli přistupovat k registraci vrácení, musíte zadat číslo objednávky a e-mailovou adresu napsanou přesně tak, jak byla uvedena v okamžiku vytvoření objednávky. Nejčastějším důvodem, proč někdo nemůže získat přístup k zaevidování vrácení zboží, je chybné napsání e-mailové adresy při zadávání objednávky. Druhým nejčastějším důvodem je nesprávné zadání čísla objednávky. Číslo objednávky se skládá ze dvou písmen (kód vaší místní země) a poté z řady číslic, přičemž písmena a číslice nejsou odděleny mezerou ani jinými znaky. Zkuste to prosím znovu a ujistěte se, že jste číslo objednávky a e-mailovou adresu zadali správně, a pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte nás.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Jak mohu odeslat vrácené zboží, když nemám tiskárnu pro tisk štítku?

Vrácené zboží nám můžete zaslat zpět pouze tak, že si sami vytisknete štítek pro zpětné zaslání, jak je nabízeno v našem registračním formuláři pro vrácení zboží. Nemůžeme vám zaslat štítek pro zpětné zaslání poštou. UPOZORNĚNÍ! Vrácení zboží neposílejte na žádnou adresu, kterou najdete na našich webových stránkách nebo na internetu. Vrácené zboží zaslané jiným způsobem než se štítky pro vrácení zboží vytištěnými přes naše webové stránky podle pokynů k nám nedorazí a my vám nebudeme moci s vrácením zboží pomoci ani vám vrátit peníze.

Zpětné přepravní štítky nepřikládáme k objednávkám, které od nás odesíláme, protože nepovažujeme za rozumné tisknout zpětný přepravní štítek pro každou objednávku, kde se jich použije jen několik a naprostá většina se vyhodí. Domníváme se, že je pro životní prostředí šetrnější, aby se zpáteční přepravní štítky tiskly pouze pro objednávky, u kterých se bude něco vracet.

Obdržel/a jsem potvrzovací e-mail, že moje reklamace byla zpracována, ale kdy dostanu zpět peníze?

Různé platební metody mají různou dobu zpracování vrácení peněz. Většina námi nabízených platebních metod zpracovává vrácení peněz dvakrát týdně, včetně doby transakce mezi bankami je proto běžné, že peníze za vrácené zboží obdržíte na svůj bankovní účet 3-5 bankovních dní poté, co jste obdrželi potvrzovací e-mail, že jsme vaše vrácení zpracovali.

UPOZORNĚNÍ! Vrácení peněz provedené na kartu VISA nebo MASTERCARD se někdy může projevit jako odečet původní platby v den platby a nikoli jako vklad v pozdějším termínu, kdy je vrácení zpracováno.

Pokud jste neobdrželi potvrzující e-mail, že jsme vaše vrácení zpracovali, podívejte se prosím do sekce otázek týkajících se vrácení.

Než se na nás obrátíte ohledně chybějící náhrady, ujistěte se prosím, že ji hledáte na stejném bankovním účtu, který jste použili při platbě.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Proč mi bylo účtováno poštovné za vrácení zboží?

Poplatky za vrácení zboží jsou uvedeny v našich podmínkách pro vrácení zboží.

Neobdržel jsem oznámení o tom, že je moje objednávka připravena k vyzvednutí, a nyní se vrátila k vám. Můžete mi ji poslat znovu?

Všechny objednávky, které se k nám vrátí, budou bez ohledu na důvod vyřízeny jako vrácené zboží podle našich podmínek pro vrácení zboží https://www.motleydenim.cz/podminky-vraceni-zbozi/. Nemůžeme znovu zaslat přesně stejnou zásilku, která nám už byla navrácena. Bude vám vrácena částka a naúčtováno zpáteční poštovné podle našich podmínek pro vracení zboží. Pokud stále máte zájem o objednané zboží, proveďte prosím novou objednávku. Na vaši novou objednávku se vztahují aktuální ceny produktů dle našich nákupních podmínek https://www.motleydenim.cz/nakupni-a-dodaci-podminky/. U všech objednávek, které opouštějí náš sklad, zasíláme e-mailem sledovací kód, pomocí tohoto sledovacího kódu můžete zjistit, kdy je vaše objednávka k dispozici k vyzvednutí v případě, že oznámení o příjezdu selže.

 

Objednávku jsem si nemohl vyzvednout a nyní se mi vrátila zpět. Můžete mi ji poslat znovu?

Všechny objednávky, které se k nám vrátí, budou bez ohledu na důvod vyřízeny jako vrácené zboží podle našich podmínek pro vrácení zboží https://www.motleydenim.cz/podminky-vraceni-zbozi/. Nemůžeme znovu zaslat přesně stejnou zásilku, která nám už byla navrácena. Bude vám vrácena částka a naúčtováno zpáteční poštovné podle našich podmínek pro vracení zboží. Pokud stále máte zájem o objednané zboží, proveďte prosím novou objednávku. Na vaši novou objednávku se vztahují aktuální ceny produktů dle našich nákupních podmínek https://www.motleydenim.cz/nakupni-a-dodaci-podminky/. U všech objednávek, které opouštějí náš sklad, zasíláme e-mailem sledovací kód, pomocí tohoto sledovacího kódu můžete zjistit, kdy je vaše objednávka k dispozici k vyzvednutí v případě, že oznámení o příjezdu selže.

Kde je v současnosti moje objednávka?

Zkontrolujte, zda již uplynula celá dodací lhůta podle našich dodacích podmínek? Vezměte prosím na vědomí, že počet dnů v dodací lhůtě jsou pracovní dny, nikoli dny v týdnu (do dodací lhůty se tedy nezapočítává sobota, neděle a státní svátky), že poslední den dodací lhůty může být doručeno pozdě večer a že den, kdy od nás obdržíte potvrzovací e-mail, je v dodací lhůtě dnem 0. Doba dodání se počítá od okamžiku odeslání objednávky, tedy od okamžiku, kdy obdržíte e-mail, že jsme vaši objednávku odeslali, nikoli od okamžiku, kdy jste objednávku zadali.

V potvrzovacím e-mailu o odeslané objednávce, který jste od nás obdrželi, je uveden sledovací kód, pomocí kterého můžete sledovat svou objednávku. Pomocí tohoto sledovacího kódu můžete zkontrolovat, zda je zásilka na cestě k vám, nebo zda již dorazila na místo dodání a oznámení o příchodu vaší objednávky na místo dodání se z nějakého důvodu nezdařilo.

Pokud podle našich obchodních podmínek dodací lhůta ještě zcela neuplynula, žádáme vás, abyste nejprve vyčkali jejího uplynutí a poté zkontrolovali polohu vaší objednávky pomocí sledovacího kódu, který jste obdrželi e-mailem, a teprve poté nás kontaktovali. Pokud sledovací kód ukazuje, že je vaše objednávka k dispozici k vyzvednutí, můžete si ji vyzvednout. Pokud je podle sledovacího kódu vaše objednávka na cestě a doručení bude o něco později, než je slíbená doba dodání, velmi se omlouváme, zřejmě někde v průběhu doručování došlo ke zpoždění. Nemůžeme však nijak urychlit doručení objednávky, takže vás můžeme pouze požádat, abyste ještě několik dní počkali.

Pokud uplynula celá dodací lhůta a objednávka není sledována nebo pokud je objednávka "na cestě" nepřiměřeně dlouho, kontaktujte nás, pouze v těchto situacích se stalo něco neobvyklého a je čas kontaktovat poskytovatele přepravy.

Od kterého dne se počítá dodací lhůta?

Den, kdy zabalíme a odešleme vaši objednávku (den, kdy obdržíte e-mail, že jsme tak učinili), je podle mezinárodního standardu dnem 0 při výpočtu dodací lhůty a následující pracovní den po tomto dni je prvním možným dnem pro doručení. Objednávky uskutečněné v odpoledních hodinách, večer nebo o víkendech dostanou jako den odeslání nejbližší následující pracovní den = den 0 ve výpočtu dodací lhůty.

Příklad:

Objednávka dokončená v pondělí 16.00 (po naší uzávěrce pro odeslání v tentýž den) = den -1

Objednávka je zabalena a odeslána v úterý = den 0

První možný den doručení středa = den 1

Podle tohoto výpočtu je možné určit den dodání na základě doby dodání v našich dodacích podmínkách.

Právě jsem učinil objednávku, kterou jsem nechtěl, můžete ji zrušit?

Ne, bohužel nemůžeme objednávku zrušit nebo změnit po jejím dokončení a zaplacení prostřednictvím naší pokladny. Všechny objednávky putují bez prodlení rovnou k zabalení do našeho skladu. Pokud si přejete od nákupu odstoupit, podívejte se prosím na naše podmínky pro vrácení zboží, jak nám zboží zaslat zpět.

Právě jsem učinil/a objednávku, ale chci změnit velikost/výrobek. Můžete to udělat před odesláním mé objednávky?

Ne, bohužel nemůžeme objednávku zrušit nebo změnit po jejím dokončení a zaplacení prostřednictvím naší pokladny. Všechny objednávky putují bez prodlení rovnou k zabalení do našeho skladu. Pokud si přejete od nákupu odstoupit, podívejte se prosím na naše podmínky pro vrácení zboží, jak nám zboží zaslat zpět.

Právě jsem provedl objednávku, ale potřebuji změnit adresu pro doručení, je tato změna ještě možná?

Bohužel ne, dodací adresu u vaší objednávky nemůžeme změnit ze dvou důvodů. 1. Vzhledem k riziku zneužití musíme dodržet podmínky našich platebních partnerů a doručit objednávku na zadanou adresu. 2. Všechny objednávky jsou okamžitě odesílány do našeho skladu ke zpracování. U pokladny tedy zadejte adresu, na kterou skutečně chcete objednávku doručit.

Zadal/a jsem dvě objednávky, můžete je spojit do jedné zásilky a vrátit mi jedno poštovné?

Ne, bohužel nemůžeme spojit dvě různé objednávky, které byly dokončeny prostřednictvím naší pokladny. Všechny objednávky jsou zpracovávány jednotlivě tak, jak byly finalizovány přes naši pokladnu, a neprodleně odeslány do našeho skladu ke zpracování.

Právě jsem provedl/a objednávku, ale neobdržel/a jsem potvrzení e-mailem. Obdrželi jste mou objednávku?

S největší pravděpodobností jsme vaši objednávku obdrželi a vaše objednávka bude brzy odeslána. Nejčastějším důvodem, proč zákazníci nevidí potvrzovací e-mail, je, že se dívají do schránky na špatnou e-mailovou adresu. Víme to, protože vidíme, že e-mailová adresa je v objednávce jiná než e-mailová adresa, kterou zákazník používá ke kontaktu s námi. Druhým nejčastějším důvodem, proč zákazníci nevidí potvrzovací e-mail, je, že byl odeslán do složky spamu nebo zařazen do kategorie "propagace" a e-mail byl od nás odeslán, ale neskončil ve schránce. Třetím důvodem je, že zákazník udělal překlep a zadal nesprávnou e-mailovou adresu. Ověřte prosím výše uvedené a kontaktujte nás, až zkontrolujete všechny možné e-mailové adresy ve schránkách, jejich složky se spamem a záložky propagace.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Na svých webových stránkách inzerujete DOPRAVU ZDARMA, proč jsem ji nedostal ke své objednávce?

Je pravda, že v našem internetovém obchodě inzerujeme v horní i dolní části webu DOPRAVU ZDARMA. Není tam však dostatek místa pro uvedení všech podmínek DOPRAVY ZDARMA, proto ji označujeme hvězdičkou (*), která odkazuje na naše dodací podmínky, kde jsou uvedeny všechny podmínky DOPRAVY ZDARMA.

Obdržel/a jsem špatnou velikost nebo špatný výrobek, co mám dělat?

Za tuto chybu se velmi omlouváme, kontaktujte nás prosím pomocí níže uvedeného formuláře a my vám co nejrychleji pomůžeme.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Chci reklamovat výrobek, jak to mám udělat?

Podívejte se prosím na naše podmínky pro podávání stížností a kontaktujte nás po přečtení podmínek pro podávání stížností prostřednictvím formuláře, který se otevře po kliknutí na níže uvedený odkaz.

Pořiďte několik jasných fotografií oděvu a jeho vady. Sdílejte s námi snímky prostřednictvím služby pro sdílení souborů, například https://wetransfer.com/ (e-mailoví klienti obvykle nezvládnou velikost souborů s více snímky ve vysokém rozlišení, a proto je lepší použít službu pro sdílení souborů, odkud si snímky můžeme stáhnout).

Sdělte nám číslo objednávky, v níž byl vadný oděv zakoupen, a sdělte nám, který oděv je vadný, ne vždy je pro nás možné pouze z obrázků určit, který oděv z objednávky je vadný.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Dodací lhůtu naleznete v sekci "dodací podmínky" . Společnost Motley Denim nemůže dodací lhůtu ovlivnit tím, že ji zkrátí nebo prodlouží. Všechny dodávky jsou zabaleny a odeslány tak, jak je popsáno v dodacích podmínkách.

Pokud si objednám zboží teď, můžete mi ho poslat už zítra?

Dodací lhůtu naleznete v sekci "dodací podmínky" . Společnost Motley Denim nemůže dodací lhůtu ovlivnit tím, že ji zkrátí nebo prodlouží. Všechny dodávky jsou zabaleny a odeslány tak, jak je popsáno v dodacích podmínkách.

Máte kamenný obchod, který mohu navštívit, nebo mohu přijít do vašeho skladu a zkusit si oblečení koupit?

Ne, v současnosti bohužel nemáme kamenné prodejny ani zákaznický servis přímo v našem skladu. Přijímáme pouze objednávky prostřednictvím tohoto internetového obchodu.

Mohu zadat firemní/B2B-objednávku prostřednictvím e-mailu?

Ne, nepřijímáme e-mailové objednávky od jakéhokoli druhu organizace. Přijímáme pouze objednávky učiněné prostřednictvím tohoto e-shopu a kupující musí svou objednávku učinit sám a na vlastní jméno.

Nabízíte platbu na dobírku, platbu předem na bankovní účet nebo jiný způsob platby, který není k dispozici při platbě na vaší pokladně v e-shopu?

Ne, nabízíme pouze platební metody dostupné v naší pokladně. Žádnému zákazníkovi nemůžeme nabídnout jiný způsob platby než ten, který je k dispozici v našem systému.

Snažím se provést nákup pomocí platební karty, ale nedaří se mi to. Je chyba ve vašem systému?

Platby kartou na internetu jsou bohužel poněkud komplikované. Při platbě kartou se provádí mnoho automatických bezpečnostních kontrol, které vy jako zákazník nevidíte. To je to, co se děje mezi okamžikem, kdy stisknete tlačítko nákupu, a než se dostanete na děkovnou stránku internetového obchodu.

Nejčastější důvody, proč vám banka odmítne povolit platbu kartou, jsou následující:

-Nemáte na účtu dostatek prostředků pro nákup, který se snažíte provést, nebo jste překročili svůj platební limit.

-Nemáte u karty povoleny platby online.

-Máte denní limit pro nákupy a výběry, který by byl tímto nákupem překročen.

-Nejste zaregistrováni v systému MasterCard Secure Code nebo Verified by VISA, který musí mít všechny karty, které u nás chtějí nakupovat.

-V krátké době jste provedli mnoho plateb kartou na internetu, vaše banka to považuje za nepřirozené nákupní chování, a platbu zablokovala, protože existuje riziko, že karta byla zneužita.

-Vaše geografická poloha neodpovídá poloze karty, kdy banka může například rozpoznat, že se nacházíte v jiné zemi, než v té, která kartu vydala.

Nejneobvyklejším důvodem, proč nelze nákup v našem obchodě dokončit, je, že my nebo náš partner pro platby kartou máme závadu v systémech. Naše systémy jsou monitorovány, aby odhalily případné chyby, a naše systémy jsou každý den mnohokrát testovány tím nejlepším možným způsobem, a to všemi našimi zákazníky, kteří úspěšně dokončí svůj nákup.

Doporučujeme vám, abyste zkusili jiný způsob platby, pokud je ve vaší zemi dostupný, nebo abyste to zkusili znovu o chvíli později – případně následující den – a s největší pravděpodobností už vše proběhne v pořádku.

Mohu nějakým způsobem získat slevu, slevový kód nebo nižší cenu?

Ne, ceny našich výrobků jsou viditelné v internetovém obchodě a všechny nabídky a akce, které aktuálně máme, jsou v internetovém obchodě veřejné. Nenabízíme slevu na žádné jiné produkty kromě těch, které jsou aktuálně v akci, a nenabízíme slevu na "velkou objednávku" ani na žádné jiné produkty kromě těch, které mají nižší cenu/ks, pokud si objednáte více kusů.

Mám tričko/ mikinu/ košili/ džíny ve velikosti "xy", které jsem koupil u "xy". Jakou velikost si mám u vás objednat?

Existuje pouze jeden způsob, jak si koupit správnou velikost, a to podívat se na průvodce velikostí/ měřicí tabulku výrobku, postupovat podle pokynů k měření oděvů, které máte doma, a porovnat tyto míry s mírami v měřící tabulce výrobku. Pro zákaznický servis společnosti Motley Denim je obtížné určit prostřednictvím e-mailu, jakou velikost si máte koupit.

Ve vašem obchodě jsem našla výrobek, který má jinou velikostní stupnici, než na kterou jsem zvyklá. Normálně si u této značky kupuji velikost X, jakou velikost bych si měla koupit u vás?

Existuje pouze jeden způsob, jak si koupit správnou velikost, a to podívat se na průvodce velikostí/ měřicí tabulku výrobku, postupovat podle pokynů k měření oděvů, které máte doma, a porovnat tyto míry s mírami v měřící tabulce výrobku. Pro zákaznický servis společnosti Motley Denim je obtížné určit prostřednictvím e-mailu, jakou velikost si máte koupit.

Mám tyto míry/ obvod pasu/ obvod hrudníku/ jsem takhle vysoký/ vážím tolik kilo, mám si u vás koupit velikost X nebo Y?

Existuje pouze jeden způsob, jak si koupit správnou velikost, a to podívat se na průvodce velikostí/ měřicí tabulku výrobku, postupovat podle pokynů k měření oděvů, které máte doma, a porovnat tyto míry s mírami v měřící tabulce výrobku. Pro zákaznický servis společnosti Motley Denim je obtížné určit prostřednictvím e-mailu, jakou velikost si máte koupit.

Zajímalo by mě, zda tento oděv odpovídá velikostem?

Oděv a jeho velikosti odpovídají rozměrům uvedeným v průvodci velikostí.

Existuje pouze jeden způsob, jak si koupit správnou velikost, a to podívat se na průvodce velikostí/ měřicí tabulku výrobku, postupovat podle pokynů k měření oděvů, které máte doma, a porovnat tyto míry s mírami v měřící tabulce výrobku. Pro zákaznický servis společnosti Motley Denim je obtížné určit prostřednictvím e-mailu, jakou velikost si máte koupit

Velikost, která mi sedí, není skladem. Kdy bude moje velikost opět naskladněna?

Výrobky typu "celoroční" (je uvedeno v informacích o výrobku) jsou pravidelně doplňovány ve většině velikostí. Nemáme žádné předběžné informace o tom, kdy bude konkrétní velikost opět skladem, a také nemůžeme rezervovat velikost, která momentálně není skladem. U výrobků "celoroční" je možné si zaregistrovat e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme upozornění, jakmile bude daná velikost opět skladem. Velikosti typu výrobku "Sezónní výrobek" nejsou znovu naskladňovány.

Zajímá mě oděv X a chtěl bych znát další specifikace například " široký střih v oblasti stehen", "dlouhé rukávy", "vnitřní kapsy", " zapínání na knoflíky"?

U prodávaných oděvů poskytujeme pět různých zdrojů informací:

1. Obrázky výrobků, na kterých si můžete prohlédnout vizuální podobu oděvu.

2. Specifikace výrobku, kde můžete rychle najít informace, jako je značka, materiál a barva.

3. Popis výrobku, kde najdete delší text popisující oděv. Tento popis není k dispozici u všech výrobků, které prodáváme, a většinou je k dispozici u oděvů, kde je potřeba více informací, aby bylo možné učinit rozhodnutí o koupi.

4. Průvodce velikostí, kde najdete několik různých rozměrů pro všechny dostupné velikosti.

5. Výběr velikosti, kde můžete zjistit, které velikosti jsou k dispozici ke koupi pro tento konkrétní oděv.

Většina zákazníků najde všechny potřebné informace ve výše uvedených sekcích, zkontrolujte prosím, zda tam také najdete informace, které hledáte. Pokud máte konkrétní dotaz týkající se výrobku, který jste ve výše uvedených zdrojích informací o výrobku nenašli, kontaktujte nás prosím kliknutím na níže uvedený odkaz.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Klikněte zde a kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Srazí se oděv, který jsem si u vás zakoupil, když ho vyperu?

To je vždy ošemetná otázka a neexistuje obecná odpověď, která by platila pro VŠECHNY námi prodávané oděvy. Někteří výrobci si na štítku s péčí o prádlo vyhradili, že se trochu srazí, někteří ne. Můžeme však říci, že 1. VŠECHNY oděvy, které prodáváme, byly v určité fázi výrobního procesu předeprány a 2. nikdy jsme nezaznamenali žádnou stížnost na srážení oděvů.

Nenašel/la jsem odpověď na mou otázku, jak vás mohu kontaktovat?

Nejrychlejší způsob, jak získat odpověď na Vaši otázku, je vybrat si v těchto z uvedených kategorií správné téma a otázku. Ve většině případů dostanete odpověď okamžitě, aniž byste museli čekat na odpověď našeho týmu služeb zákazníkům. Pokud na vaši otázku nenajdete odpověď mezi tématy a otázkami v těchto nabídkách, bude nejlepší, když si vyberete otázku, která je vašemu dotazu nejblíže, a kontaktujete nás prostřednictvím kontaktního formuláře pod touto konkrétní otázkou. Budeme vám pak moci odpovědět rychleji, protože otázka bude v našem systému služeb zákazníkům správně přiřazena.

Berte prosím na vědomí, že neposkytujeme zákaznický servis po telefonu.

 

Popište Vaši otázku, nevynechtejte žádné detaily. Zadejte také prosím číslo objednávky, sledovací číslo atd.

 

 

 

Výrobek byl přidán do nákupního košíku

Přejít k pokladněPokračovat v nákupu
Produkty